Seherbzz Selam arkadaşlar. Hangi markayı önerirsiniz kullananlardan tavsiye almak isterim aşırı kararsız kaldım elektronik ürünlerde hiç şansım olmuyor hep pişman oluyorum bu sefer olmak istemiyorum 🙄🥲 önerilerinizi bekliyorum şimididen teşekkürler 🥰
pilateslover Seherbzz ben tefal kullanıyorum 6 yıldır memnunum diğer markalarla ilgili bilgim yok😊 kitchenaid e de iyi diyorlar
gizem-cbn Seherbzz bende arzum var ama çok da kullanmadım yinede iyi kullansam memnun kalırdım heralde 😂
Seherbzz pilateslover evet o markayı biliyorum ama malum bebek hazırlığı bizi zorlar o yüzden biraz daha fiyat performans ürünü arıyorum 🫠 tefalada bakıcam
Seherbzz Mucizeolsuun ya gerçekten memnun musunuz ? Bende karacada mastermaid chef pro modelini beğendim. Ama el mikserinden blendrından hiç memnun kalmadığım için karacadan çekiniyorum
svdmm16 Seherbzz 2 ay önce o modeli aldım cok yormuyorum makineyi ara ara dinlendirerek çalıştırıyorum daha önce almadığıma pişman oldum çiğkögte sulu köfte poğaca kek herşey cok kolay artık
Mucizeolsuun Seherbzz bende bu modeli kullanıyorum hatta ben memnumun kek vs çok güzel oluyor yumuşacık bence işlevi güzel henüz daha çeşit yapmadım ama ablam çiğköfte vs yoğurdu gücü bence gayet güzel 🥳
Seherbzz gizem-cbn bende yer kaplıyor diye hep erteliyordum ama olsa kullanırım sürekli eşimde bende seviyoruz hamur işi tatlıları 😂
Anonim17 Ben iki yoldır karaca kullanıyorum canım çok memnunum asla hamur yoğuramayan gücüm yetmeyen ben şimdi canım makinam harikalar yaratıyo😂😂