Aycaatl canım benim diğerleri spinal oldu bunu genel istedim ilk uyanis evet ağrılı ama dayanilmayacak bir ağrı değil hemen ağrı kesici yapiyolar ve inan kendim kalktım bebeğimi kendim aldım kucağıma emzirdim hemen dik yürüdüm özellikle baş ağrım olmadı 3 sezeryanimdi ama diğerlerinden daha ağrısız geçti çok memnun kaldım odaya gelmeden ameliyathanede uyandırıyorlar zaten odama götürduklerinde bebeğim babasıyla beni bekliyordu çok ama çok güzeldi iki gece yattım gazimida hemen çıkarmıştım çabuk yürüdügüm için sağlıkla kavusursun bebeğine inşallah