AymanMommy Merhaba 9 haftalık gebeyim çok fazla midem bulanıyor ve yemek yiyemiyorum ne önerebilirsiniz acaba 🌸🤗
Zelihapinar AymanMommy malesef herşey mide bulandırıyor 9+5 bendede durum aynı ne yesem bulanıyor sadece peynirli domatesli tost çok iyi geliyor o midemi bulandırmıyor
Minigiim-vebenn52 AymanMommy hiçbişi geçirmiyor valla başucumda leblebi ile uyurdum 😂😂 sade çubuk kraker vs hiçbiri işe yaramadı doktor Prilam verdi doğurana kadar kullandım tabiri caizse içmediğim gün yediğim her şey geri çıkıyordu 😂
Yeni1gebelikkk AymanMommy ben havuç yiyorum o da iyi geliyor ,leblebi kraker ayva falan hiç fayda etmedi bende
fatimafat AymanMommy 7.haftama girdim ve ağız tadım yok mide bulantım çok ve her an kusacak gibiyim iştah sıfır
Uydurbisey Soğuk süt ve leblebi bende işe yaramisti biraz sonra ilaç kullanmaya başladım.gunde bı tane alıyorum yine bulanirsam bunları deniyorum. Geçmiş olsun.
yeni-annelik Zelihapinar aynıyız benimde 9+5 yağlı şeyler midemi bulandırıyor ama kusmadım hiç kusmaktan korkuyorum ama iştahım yok ne görsem canım istemiyor midem bulanıcak gibi oluyor ne yapmam lazım
Zelihapinar yeni-annelik bende istifra etmekten çok korkuyorum ama malesef istifra ediyorum hafif şeyler yediğimde bulantım oluyor ama istifra etmiyorum benim için şuanda en önemlisi bu 😂 inşallah 3 ay sonra geçecek inanıyorum