Kediannesi1 Nase25 3 aylık kızımın adı açelya bi koydum herkeste duydum başkasını bilmem ama kızım sakın huylu erkek ikisi var çok zor bir bebek
La_Liberte Nase25 bu sene Mihra’yı o kadar çok duydum ki bence çok fazla bebekte olacak gibi. Açelya çok güzel genelde Açelya’lar da çok güzel olur tek sıkıntı biraz uzun. Başka alternatifiniz var mı.
Nase25 Mihra bu sene patladı diye çok kararsız kalıyoruz. Ve bu sebeple görüş almak bizi çok sevindiriyor 🤗
Nase25 Kediannesi1 evett sanırım hangi isme odaklansak bu şekilde karşımıza çıkıyor o sebepten kararsız kalıyoruz