Eliferk09 benimde aynı şekilde, resmen yurumekte zorlanıyorum topallıyorum. Doktorum bebek aşağı indiği için dedi. Bu durumda normal doğum olamazmış, uzun süre catalda kalacağın için bir daha yürüyememe durumun bile olabilir dedi. Ve de doğum sırasında da herhangi bir aksilik gelişme olasılığından bahsetti. Ben sezeryana döndüm bu yüzden 🤷♀️ Ama gebelikte benim ayağım kirilmisti, belki bununla da ilgisi vardır durumun