Kızlar selamm. 32 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu var diyor doktor. Daha önce azitro diye 2 kutu antibiyotik kullandım yeterli gelmemiş şimdi klindan diye bi antibiyotik yazmış. Prospektösünü okudum hamilelikte güvenli olup olmadığı bilinmemektedir diyo kullanan var mı acil yardımm