Nargissos Aabbccc benim 14 şubatta oldu transferim 5. Gün dondurulmuş ebriyo verildi doğal siklus iğnesiz. 🤞🏼 bakalım insallah sizin de mi 14 şubat ☺️
emine-abc Aabbccc Evet çok şükür hayırlısıyla transfer oldu inşallah güzel haberleri alırız aynı vakitte 😊 şuan hiçbirşey hissedemiyorum 😅
Nargissos Aabbccc yaaaa hayırlı olsun aynı gün test yapacağız 24 ünde yap dedi doktorum ☺️ insallah olumlu sonuçlar alırız ya 🙃 internette yazıyorum şuan mesela 16 günlük gebe mi oluyoruz biz öyle yazıyor net bi cevap da alamadım kimseden
Aabbccc Nargissos bana 26 sında dedi doktorum canım 🙂süreci beraber gecirecez 😍hayır canım bence 16 günlük olmuyor ama bilmiyorum da😂