Duyguch01 13.haftada doktor cinsiyet için yüksek bir ihtimal verdi. 13.haftadan sonra cinsiyet tahmin değişikliğiniz oldu mu 🙏🏻
Minezra Banada 12 de kız dedi 🥰 ama nub teorisine göre gerçekten kız bilemiyorum bende ama ben inandım
buseyusuf27 Minezra aynen 3 boyutluda gordu o doktor da baya prof. Kızımdada bıldı hersyı smdi oğlumda bıldı guvenm tam ona arkdsm da bnle aynı hamıle onunda erkek oda 12de oğrendı aynı doktorda devletde doğruladık 😄
Duyguch01 Opheliaxxx benimde 13.haftada bacak arası bu şekildeydi yüksek ihtimal erkek ama bi dahaki sefere net olurum dedi
curlysister Minezra gönlünüze göre olsun en sağlıklı şekilde gelsin inşallah 🙏🏼 bizim ilk çocuğumuz olduğu için hiç farketmezdi zaten 🥰
gdaslik İlk gebeliğimde 12. Haftada erkeğe benziyor demişti 14 de kız olduğu kesinleşmişti. Bunda 12. Haftada kıza benziyor dedi dün 16 haftalık kız olduğu kesinleşti. Kız istiyorduk çok sevindik biz de. Sizin de gönlünüze göre olur inşallah 🙏🏼
Minezra ayanarta1 bebeğin bacak arasındaki çıkıntı düzse kız yukarı bakıyorda erkek sayfamda aşağışarda var bebişimin usg si googleden bakabilirsiniz 🙏🏻