Kızlar iyi akşamlar. Beta testi verdim ilk sonuç 3000 geldi , ikinci sonuç 2045 geldi ardından muayeneye gittim doktora , düşük olarak değerlendirdi , kan sulandırıcı ve progestronu bıraktım sonra tekrar kan testi verdim değerim olmuş 2000 kanamam lekelenmem yoktu sonra kontrole gittim doktor ultrasonda kese ve bebeğin oluştuğunu ve kalp atışını bize gösterdi . Sonra tekrar beta verdik değerim 2105 geldi , doktorda bu duruma şaşırdı ve ilaçlarıma tekrar beni başlattı , iki gün sonra tekrar beta testi verdim bu defa 2446 olarak geldi . Böyle bir durumla karşılaşan varmı?