Kızım 3 ay somra 3 yaşına girecek pazartesi gece mide bulantısıyla uyandık iki kere kusunca şehir hastanesine gittik kusması için ilaç verdi orada içirmek için tam içirecekken koyu kahve kan kustu doktora gösterdik eve gidip kontrol edin dedi çok yeniydi meslekte ona yorduk eve gelecekken baya kısınca özel çocuk hastanesine gittik doktor hemen üniversiteye sevk etti bağırsak kanaması yada mide kanaması olabilir dedi her şeyine baktılar hepsi temiz çıktı taburcu olduk eve geldik kakasından kan geldi çocuk doktorumuza gittik kakada enfeksiyon çıktı ciddi oranda zimaksa başladık üç gün kakasını yapmadı sonrasında siyah yaptı bu defa idrarda azalma oldu kakasını bir gün arayla tekrar yaptı hafif düzelme oluştu çok uzun oldu kusura bakmayın sorum şu böyle azalma olması normal mi pazartesi kendi doktorumuza gideceğiz ama içim hep tedirgin