Merhabalar 35 haftalık hamileyim . 27. Haftamda başıma gelen olay . Hiçbirşey yapamadım ,yemek ,temizlik hatta 2-3 hafta dışarı bile çıkamadım evde bile değnekle yürüyordum . Birde okula giden kızım var çok zorlandım .. Mutlaka dinlenmen gerekiyor,ani hareketlerden kaçmalısın . Vitaminlere devam etmelisin ki benim doktorum ekstra magnezyum desteğide yaptı . Çok zor süreç biliyorum ama geçiyor bir şekilde ♥️Hayırlısıyla bebişini kucağına alman dileğiyle