aliininanasi seni korkutmak istemem benimde bebegimin hep aynı seyirde devam ediyordu ilk uyuyor dediler sabaha kadar nst ye bağlı kaldım oksijen verdiler ve serum bana sabah doktorlarda beğenmemişti hastanedeki kimse bisey soylemiyordu Bende imza attım başka doktora gittim acil sezaryene alındım bebeğim 5 kez kordona dolanmıştı çok şükür sağlıkla dogdu ultrason yapmıyorlar mı size , bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde son 8 günüm kaldı ikinci bebeğimi doğurmak için 🤲🤲🤲