Ebrar042 progestan iğneyi dün 3 günde bir demişlerdi ama bugünden itibaren günde bir tane olacak şekilde vurulcakmışım, kanama azaldı fakat rahim içinde kanama alanı hala var dr taburcu etmedi hastane yatışına devam, inşallah düzelir sabırla bekliyorum