Hanimlar merhabalar.. Benim gelcek adetimde tüp bebek yapilcak. Hic bir fikrim yok.. Nasil oluyor bu sürec bana kisaca anlatirmisiniz? Adetin 2ci günü gelceksin iki hafta Burda kalcaksin dedi doktorum.. Genetik taramali tüp bebek yapacagiz allahin izniyle.. Aslinda haziranda yapilcakti ama amh sonuclarim herseyim yok Iyimis onun ne oldugunu bile bilmiyorum. O yüzden hic beklemeye gerek yok dedi doktorum… Cok korkuyorum yalan yok.. Aslinda hamile kaliyorum ama ya kalbi duruyor yada engelli oluyor. 3sene ugrastim almanyada hic birseyin yok dediler Türkiyeye bi geldim kan pihtisi cikti ortaya…