Damla_pelin bnn 13 de hısetmeye basladım hıckırıgıyla basladı sonra gecelerı yattıgımda yan baya masallah kıpır kıpır oluyordu hatta ruyama bıle gıdıyordu o oynayınca sonra sonra duruldu uykucu gunduzde rahmımde sıslık oluyor kafasıymıs oda bazen poposunu dayıyo flan yatıyo paso 😄 doktora sordum erken baslamıssım dedı derm cok ınce bnm hısedyorm yanı ıcımde bsyler hareker edyo sonucta su ıcınde boslukta nasıl hsetmım sonra yok hısedemezsn dedı dha onun gucu yok okdr flan ya bebgmın vurmalarına mı yoksa snamı ınanım dıyesm geldı resmen 🤣