Beyzaserin Kızlar esentepe hastanesine giden varmı doğum ücreti hakkında bilgisi olan yazabilir mi acaba
svdmm16 Beyzaserin ben esentepeye gidiyoRum 1-2 yüne doğururm gibi yılbaşından sonra fiyat sormadık ben de takip edeyim
Mavi84 Bende Gönül hocaya gidiyorum orda henüz bugün öğrendim hamile olduğumu bende doğum fiyatlarını tekrar gidince sormak istiyorum.