Gaz sancısı olarak yorumladığım bir sanco oluştu bugün. Sağ kasıkta oturur ve yatarken sorun yok ama kalkınca ve yürüyünce batıyor gibi. Yakın olduğu içinde çam sakura acili tercih ettim etmez olaydım. Böyle rezalet yok. Sonucu bile göstermeden çıktım hastaneden. Perşembe günü kendi doktoruma randevum var zaten ama nstden anlayan biri yorumlarsa çok sevinirim https://hizliresim.com/mby0e11