ZeynepEdaa Hayirli aksamlar kizlar.Normalde cumartesi günüydü kontrolüm fakat su geldi sanip doktora gittik herşeyi normal cikti çok sukur. Doktor catina da bi bakalim dedi 38 haftaligim bu arada.Normalde iğne yaptirirken bile ağlayan ben çok afedersiniz ilişki sirasinda bile şekilden şekile giren ben hic aci agri hissetmedim.doktor baya muayene etti.tek yapman gereken kasma ve derin nefes al dedi.inanin cani çok tatli olan ben bile kara kara düşünürken oldu bitti 10-15 saniyede falan.çok rahat olun ve doktorunuza guvenin burda cari muayenesiyle ilgili çok zor ve kotu hikayeler okumuştum tahminimden bile kolay oldu dornal doğuma da çok uygun olduğumu söyledi benden mutlusu yok hamd olsun hepimize Allah kolaylık versin ❤
Gizem1504 ZeynepEdaa Ne güzel 32deyim darısı bana 🤲🤗 insanın içini ferahlatacak sözler duymak çok güzel hayırlı doğumlarımız olsun ❣