Firstmomfirstchild ben 37 gün önce normal doğum yaptım. sadece ilk 2 gün yoğun geldi. sonra damla damla kahve renginden açık sarıya döndü derken bitmiş gibiydi. 3 gün önce birden yoğun kanamam tekrar oldu. Dr sordum regl mi oldum diye ,rahim kalanları atıyordur dedi . 3 gün sonra muayene edecek bakalım