Tinii_minii_mom sezaryenimin 43. Günü. Bebeğim Ankara’da yoğun bakımda ben başka bir şehirdeyim, kalacak yerim yok kimsem yok o yüzden her gün 180km gidip 180km dönüyorum. Araba yolculuğu yanında yoğun bakım kapısında uzun saatler dikilip görüş saati bekliyorum. Elhamdulillah dikişlerimde falan hiç bir sıkıntı olmadı. Korkma o kadar ayakta kalmakla bir sorun olmaz inşallah. Sezaryen sonrası aksine ne kadar yürüyüş o kadar iyi. Geçmiş olsun