Hormonlardan ötürü baş ağrısı oluyor genelde. Bende birkaç ay boyunca çektim gerçekten ilaç da içilmediği için çok zor oluyor. Öncelikle tansiyonunuzu ölçün. Yüksekse doktora gidin. Değilse bol su için karanlık ve sessiz odada uyumaya çalışın. Stresten uzak kalın. Dayanamayacağınız kadar kötüleşirseniz parol alabilirsiniz.