11+5 te fetal dna ile erkek bebeğim olacağını öğrendim.
Öğrenene kadar duyduğum gerçek olmayan hurafeleri yazayım aklınız karışmasın
-instagramda 2 adet cinsiyet tahmini sayfasına kese görüntüsü paylasmıstım ikisi de kız demişti
-hiç mide bulantım olmadı ne sabah ne akşam, hiçbirşeyden de tiksinmedim, aynı zamanda erkek cocuğuna hamile olan bi arkadaşım tam tersiydi
-ben tatlı yiyordum o hep turşu mesela..
- yastıkta makasa oturdum yine de erkekmiş
-yüzük testi de yanılttı
Kısacaaa hayırlısı olsun diyip mümkünse doktorlarında önerdiği Genox firmasına 11. Hafta fetal dna testi verip en önemlisi genetik sağlığını (down sendromu, hormonel bozukluklar vs) hem de cinsiyetini net öğrenmek gerekli..