Civcicvv Ozlm7 aaaa hakkından hayırlısı olsun canım doktora görün istersen daha güzel yönlendirir seni
Ozlm7 Civcicvv evet canım bi daha verelim dedi 2-3 gün sonra ona göre karar veririz dedi. Yani kimyasal mı oluyor şiödi bu anlamadım ki senin ki ne dedi
Civcicvv Ozlm7 ben henüz doktora gitmedim canım perşembe günü gidicem. Şuanda da kahverengi pembemsi bir akıntı geldi anlayamadım ne yerleşme kanaması mı oluyor acaba
Ozlm7 Civcicvv yani canım olabilir de, olmayabilir de bende de var anlamadım bende. Ama değerlerimiz işimizinse çok düşük seninde 2 düşük vardı sanırım değil mi
Civcicvv Ozlm7 benimde öyle canım valla gördükten sonra karnım ağırmaya başladı sanki öncesinde ağırmıyordu napcam bilemedim acile gidecek misin sen?
Ozlm7 Civcicvv yok canım progestan içiyorum 200 lük sabah akşam ama zaten benim çok az artınca pek bir ümidim kalmadı
Civcicvv Ozlm7 ya bana doktor ikisinide gece yatarken ğst üste iç dedi olurmu ki öyle anlamadım.. hakkından hayırlısı olsun canım hiç belli olmaz sen yinede ilaçlarını kullan hiç yeridnen kalkma.. Sende pıhtılaşma varmıydı
Ozlm7 Civcicvv yok canım birşey çıkmadı genetik te vs, aynen artık öyle olacak ama sende korkuyor musun. Dış gebelik mi acaba yok kimyasal mı diye ben korkmaya başladım
Civcicvv Ozlm7 ayyy sormaa canım yaaaa öncekilerde böyle olduğu için artık saldım yani hakkımızdan en sağlıklısı hayırlısıyla olsun ne diyeyim millet nasıl hamile kalıp sorunsuzca doğuruyor anlamıyorum
Ozlm7 Civcicvv ya eveeet valla dün kuzenimle konuşuyorum arkadaşı 3. Ye arkadaşı hamile kalmış istemiyormuş ay inşallah kimyasal olur bilmem ne diyip duruyor dedim Allahım neler var
Ozlm7 Civcicvv öncekiler nasıldı, insta adresin var mı verir misin canım ordan haberleşelim nasıl oldu diye ikimizde aynı şeylerden geçiyoruz 🙏🏻