Whit3 Daha erken ama ne durumdasınız kızlar ? 😂 Ben baya umutsuzum testim şimdiden hazır beklemedeyim 😂
Kur Ben kan verdim ama sonuç negatif kızlar bat 20 benimde. Erken diye olabilir mi yoksa kanda erken olsa bile çıkar mı
Whit3 Kur adet gününü bekle bence kesin sonucu o zaman alırsın geç döllenme olduysa kandada çıkmayabilir
Nazmiye111 Kur bende yarn kan vericem hastaliktan ölüyorum gebelik varsa dye antibytik falanda icmedm yarn betayada baktrcam.hazr gtmsken😂 ilk gebeligimde adete bir hafta kala degerm 17ydi benim
Demsi_83737 Nazmiye111 ne tesadüf bende dün adete 7 gün kala 17 değerle öğrendim. Daha çok yeniymiş ☺️
noble1 Benim bat21, çatlatma iğnesi oldum 7sinde 🙌 ptesi(19unda) falan varsa çıkar diye düşünüyorum bakalım
Demsi_83737 Nazmiye111 sağlık ocağının bağlı bulunduğu hastanenin internet sitesinde görebilirsin sonuçlarını