Btlbet Kızlar bir kacgundur inanılmaz bas agrısı var .havadan mı nedir .yürürken bile basımın üstüne sanki baskı basınc oluyor deliricem
-05-04-20- Btlbet benimde aynı şekilde 21+4 üm hiç bir şekilde geçmiyor, karanlık bir ortamda yatmak biraz rahatlatıyor
Btlbet -05-04-20- aa sizinle hemen hemen aynıyız.sizde de olıyor mu yürürken basınc oluyor kafama sanki yürüywmiyorum basımın ortası arkası çndan gelıyor agrı