Merhaba kızlar sat 22 Aralık. Bu gün doktora ilk muayeneme gittim kese içerisinde kanama olduğunu pazartesi kürtaj yapacağını kürtajdan önce tekrar ultrason bakıp emin olacağını söyledi. Kese de bozulma mı var dedim hayır dedi dış gebelik mi dedim hayır dedi kese sağlıksız içerinde kanlanmış alan var dedi böyle deyince de çok tatmin olmadım. bir hafta önce betam 2734 bu gün tekrar baktırdım 24546 gelmiş böyle bir şey yaşayan oldu mu