yeschef-13 evet kesinlikle stres yapmaman lazım ama imkansız buda lohusalıgımın 37nci günü herkes moral bozacak biseyler söylüyor eşim anneliğime laf ediyor senden bi bok olmaz diyor etraf desen sütün az geliyor mama mı veriyorsun diyor . ilk zamanlar sütüm tişörtüme taşardı her sabah gözümü açtığımda üstüm ıslak uyanırdım yetiyordu her gün ağlaya sızlaya olan sütüm iyice çekildi😓 Ben artık delirmek üzereyim. Kendimi sorgulamaya başladım. Süt artırmak için tahin rezene bestlak damla kullanıyorum ve su içiyorum bolca. Ama beslenmem çok kötü sabahları kahvaltı bile edemiyorum ayak üstü evde gofret çikolata yiyorum 🥺süt sağarken iki göğüsten 160 cc çıkardı . şimdi 100 bile çıkmıyor . tamamen psikolojik bu süt meselesi