Esraabbaa Ben bir sürü yere gittim özel hastaneye 9 seans gittim ilk 2 seans alexandrite sonrası buz lazerdi. Buz lazer çok iyiydi dökülmem oluyordu seans bitti dediler ki tekrardan paket alın dedim ki o zaman biter mi bitmez dediler bende başlamadım. Bir güzellik merkezine gittim bütün vücut 6 seans bu lazer dediler ama hiç yapmadılar hep alexandrite yaptılar her seans sorduğumda da kılınız buz lazere uygun değil daha deyip geçiştirdiler, zorla ürün satmaya çalıştılar işte bölgesel kararmanız var bunu kullanmak zorundasınız yoksa kılınız hiç dökülmez almadığımda da madem almıyorsunuz seansı yaptık olarak gösteririz ama yapmayız dediler yapmayın dedim. Bir seansta kolumun belli yerlerini yaktılar yandım dediğim halde normal dediler sonrasında kabarınca silverdin sür geçer dediler o yüzden lazere olan inancım kalmadı. 2 sene önce çalıştığım yerde bir arkadaşımın önerdiği bir yere gittim seans yok sözleşme yok makinesi Soprano ice gittim işlem yaptı dedi ki 10 gün sonra kılların dökülmeye başlayacak ben asla inanmadım tabi sonra 10 gün doldu sonrasındaki duşa girdim keselendim ve ilk seans koltukaltı kıllarım döküldü öyle görünce devam ettim çok memnunum. Tek başına çalışıyor çok ilgili her seansta bakar her gittiğimde sorar beğenmediğin bir yer var mı diye bende gösteririm oraya daha özen gösterir çok beğendim ancak hamile olduğumu öğrendiğimden beri gitmiyorum.