esmaerdemir Hanımlar öncelikle bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah ben 29 haftalık gebeyim bu bir kaç gündür kasık ağrısı var gaz sancısı gibi ve bel ağrısı biraz oluyor dayanılmayacak kadar değil ama sizde de aynı şikayet var mı merak ediyorum
Anneeadayi3 esmaerdemir merhabalar 24 haftalığım bende de kasık ağrısı yaşıyorum ara sıra çok az idrar enfeksiyonum vardı acaba o mu ilerledi yoksa bu haftalar normal mi
miranatlas esmaerdemir bende 28 haftalığım 2 gündür karnım baya regl olcakmışım gibi ağrıyor ve bacaklarıma vuruyor ağrı sizin ağrınız da bu şekilde miydi bende merak ediyorum normal mi
ParodiMom 33+3 deyim 29 haftadan beri o ağrılar var dönem dönem artıyor azalıyor öyle böyle dogurucaz inşallah
esmaerdemir miranatlas miranatlas evet benimde öyle oluyor normal sanki çok yürümüşüm de bacaklarımda hiç hal kalmıyor