Aybike042024 Ozg092 30+1 olduk 🧿 sırt ağrısı ve gece bacak ağrısı dışında çok şükür iyiyim🥰sizde durumlar nasıl
FK33 Ozg092 artık yatakta dönerken karnımı destekleyorum. Bıkac hafta da sag kaburgam agrıo sag tarafıma yatınca. Bi sure sonra uyusunca mecbur dıger tarafa yatıorm 😞
Ozg092 Aybike042024 uykusuzluk ve arada bir gaz sancısı gibi adet sancısı gibi hafif rahatsız edici ağrılarım oluyor 🤒
Birsen56 Mide yanması ağırlık oturup kalkamamak erken ağrılar gaz problemi ayakta kasılmalar gece uykusuzluğu uykuya dala mama
Birsen56 Ozg092 benim 2iz gebelik bol bol elimden geldiğince dinleniyom 4 yaşına basacak 1 oğlım var çok bağımlı hep peşimde o yüzden biraz zorlanıyom
Ozg092 Aybike042024 nişan başı Mart sonu gibi ama benim erken doğum riski var 😔 zamanını bekler inşallah sizinki
Aybike042024 Ozg092 zamanında sağlıkla kucağına al inşallah canım. 🤲Benimde 19 Nisan gözüküyor ama zorunlu sezeryan olacağım için Nisanın 10undan önce inşallah ❣️
Ozg092 Aybike042024 sağ salim alırız inşallah Allah’ın izniyle 🤍 senin kasilmarin nasıl oluyor tarif edebilir misin
Ozg092 FK33 nst ye giriyorum sancı çıkmıyor bebekde iyi görünüyor doktor o senin normal kendi sancin bişey olmaz diyor