Nazlicann0 korkma canım tahmin ettiğim kadar kötü değildi yani ameliyat sonrası ilk kalkış zor evet ama ikinci daha kolay üçüncü daha kolay öyle düşün,bol bol yüru sonrasında oturma yatma daha az yap,cidden yürüyünce zaten sende göreceksin ağrıların daha azalıyor ama yatınca oturunca iki saat insan kalkamiyo yerinden ağrılardan,ama ağrılards geçici hep öyle düşün ben bir hafta sonra çok iyiydim hamdolsun 10 gün sonra dikiş ağrısı falan yoktu öyle diyeyim… dikişlerine iyi bak ama Allah korusun mikrop kapmasin hiç nemli bırakma terlersen bile yavaşça temiz bir mendille üzerini kurut hiç ıslak kalmasın,doktor zaten krem vercek onu süreceksim, ameliyat sonrası bol bol kahve iç Nescafe yerine şekersiz türk kahvesi içersen narkozu atmaya çok daha fazla yardımcı olur, narkoz ne kadar çabuk vücuttan sökülürse sne o kadar iiyi olursun ağrıların azalır, ameliyat esnasında da kafani hiç sağa sola çevirme sabit tut öyle baş ağrısı olmuyor diyorlardı bende sabit tuttum ve hamdolsun baş ağrım olmadı,Rabbim yardımcın olsun 🤍 her şey çok güzel olacak böyle düşün,sorun varsa seve seve cevaplarım,kızım doğdu çok şükür dokuz buçuk aylık oldu bile inan p ağrıları hiç unutmam diyordum ama şimdi hatırlamıyorum bile 😂😍💗