Umutaren Allah çocuklarını bağışlasın canim . Benim de çikolata kstim vardı olmuyordu tüp bebek önerdi çok şükür bı kızım oldu şuan 2 buçuk yaşında tekrar dondurulmuş transfer oldum okadar zor bı süreç ki madi manevi vücut olarak düşüyorsun raabim kimsenin kucağını boş. Birakmasin ins ❤️