Merhaba kızlar 2 3 aydır düzensizliğim vardı takvime göre dün adet olmam gerekti fakat olmadım sadece akıntı ile karışık kırmızı pembe leke geldi olurum sandım ama bugünde dahil olmadım sadece normal beyaz akıntı var regl günü yerleşme kanaması gibi bir şey olur mu acaba bilemedim siz ne diyorsunuz bu hamile kalma süreci gerçekten çok sıkıntılıymış her buluttan nem kapıyorum..