Elif_111 37+2 haftadayım bebek hareketleri nerdeyse bir haftadır çok az oldu günde 2 3 kez falan hareket ediyor
MelteM2cck Elif_111 36+4 deyim. Özellikle gündüzleri öyle. Yeri daraldı artık. Gece 1 Muz yiyip yatıyorum çok hareketleniyor ama tabi bu küçük haliyle aynı değil. Ellerini kasiklarima ayaklarını kaburgama dayiyor bide hıçkırık tutuyo bebeği uyu uyuyabilirsen.
Elif_111 Cicek1 hissediyorum ama çok az önceden daha sert ve belirgin hareketler vardı şimdi hafif hafif günde iki üç kez anca