Ay kizlar ben mi cok abartiyorum yatmayi yada doktorlar mi🫠😄 benimle beraber bir kadin vardi hastanede kanama ile hatta ikiz di ve 37 yasindsydi kendisi. Simdi gunde 3 kez kopegini ve evde yemegini temizligini yapiyormus🫠 valla sok oldum ben wc disinda mutfaga bile gitmiyorum, bende yalniz yasiyorjm esimle birlikte, annem uzakta ,kayinvalimde calisiyo… evde yasiyoruz bahceli , artik bahceye kadar cikacagim, 3 hafta kipirdamadan yattim artik Allah ne yazdiysa o….