SusamG e devletten raporunuz sistemde görünüyor mu baktınız mı? İşvereniniz onaylamış mı? Kontrol edin bazen 37. Haftada tekrar çalışamaz raporu alınması gerekebiliyor. Kontrol edin hakkınız yanmasın. Paranın ilk kısmı doğum sağlıklı, canlı gerçekleşince. İkinci kısım izniniz bittiğinde yatar. Fakat işyeriniz doğum sonrası raporları aylık onaylarsa aylık şeklinde de alabilirsiniz ikinci kısmını