Karbeyaz_ Kızlar ben hiç balık yiyemiyprum normalde de yemezdim midem almaz dı gebeliğimin ilk başlarında denedim olmadı yiyemedim şuan 28 haftalığız balıksız devam ediyorum 😞🫤🫤
Myrtle Karbeyaz_ ben yiyebiliyorum ama doktorum yiyemezsen ceviz ye dedi. Zaten omega 3 iciyorum her gun
Elo__35 Karbeyaz_ bir kere yedim kusmaktan 3 gün 3 gece aç kaldım aşırı tiksindim normalde çok severdim 34. Haftadayım bir eksikliğini yaşamadık çok şükür 😂
Hulo2105 Karbeyaz_ bende dün zorla yedim. Uskumru vardı evde didikledim ekmeğin arasına kıvırcıkla koydum. Limon sıktım yedim. Çok tadı gelmedi. Hamsiden başka yiyemiyorumm sırf bebeğe faydalı olsun diye zorladım kendimi
Karbeyaz_ Myrtle tok mu içiyorsun canım aç mı birde en iyi hangi marka var acaba doktordan yeni geldim ama yazdırmadım aklıma gelmedi den hangi markayı kullanıyorsun
Myrtle Karbeyaz_ aksam yemeginden sonra iciyorum midemi bulandirmasin gunduz diye. Regenesis max yazdi doktorum omega 3 ve icinde vitaminler var yine
Karbeyaz_ Myrtle ben sabah aç karına kan hapı içiyorum kahvaltıdan önce d vitamini damla kullanıyorum kahvaltıdan hemen sonra magnezyum akşam yemeğinden 1 saat sonra falanda dwcavit kullanıyorum 🤦🏻♀️omega da alırsam onu ne zaman kullancam acaba 🫠🫠🫠
Myrtle Karbeyaz_ decavit degilde regenesis max verdi benim doktorum da:) icerikleri ayni bi omega eksik sizinkinde :). Kan hapi kullanmiyorum. D vitamini haftada 1. Magnezyum gece yatmadan benim :)
Hvv68 Ben severim aynı zamanda OMEGA 3 de kullanıyorum. Balık tek başına çok ağır oluyor genelde mercimek çorbası ya da tarhana çorbası ve salata ile birlikte tüketiyorum daha hafif ve rahat oluyor. Bu şekilde deneyebilirsiniz