Merhaba kızlar korbell almak istiyorum indirim de var şu an ama gerekli mi emin olamıyorum. Kaliteli bir çöp poşeti alıp çöp kovasının mantığı ile her bez attığımda bağlasam üstüne tekrar atınca tekrar bağlasam bu şekilde poşet dolana kadar düğüm yaparak kullansam sonra da çöpe çıkarırız zaten. Mantıklı olur mu acaba😅