Byzyldrmmm Merhabalar 7 haftalık hamileyim bugun hafif kan gördüğüm için doktora gittim çok şükür bir sıkıntı yokmuş ancak bana 7. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı normal mi ? Ben 28. Haftadan sonra ya da doğum sonrası yapıldığını duymuştum
Bsrrgl Byzyldrmmm eğer riskli bir durum varsa erken olabilir yoksa 28 de olur. Kanamanız olduğu için yapmıştır sanırım. Bendede var risk olmadı çok şükür .
deniizz_ Byzyldrmmm kan uyuşmazlığı olduğu için kanama olunca yapılıyor ufak Bi leke bile olsa yapılmak zorunda yani bizdede var kan uyuşmazlığı 6. Haftamda bende vurundum
Elifttk Byzyldrmmm 11 haftamda kanamam olmuştu hastanede vurmuşlardı doktorum koruyuculugunun 3 ay olduğunu soledı 28 haftamda test yapıldı negatif olunca tekrardan ıgneyı oldum doğumdan sonrada bebegın kanına bakılacak eşimin kanı olursa tekrardan bana vuracaklar ılk hamılelıgımdede böle olmuştu
Zehraadnn Byzyldrmmm normaldir kan uyuşmazlığında lekelenme kan gelince 28. Haftayı beklemeden iğneyi yapıyorlar bende aynı durumu yaşadım
Anonimoo Kanama falan olduğunda erkende yapıyolar canım bizdede var uyuşmazlık doktorum eğer en ufak bir kanama olursa geliyorsun uyuşmazlık iğnesi yapıyoruz dedi çok şükür şimdilik bir sorun olmadı bizde o yüzden 28 i bekliyoruz
Byzyldrmmm Anonimoo evet internette de okudum sanırım kanama şüphesi olduğunda yapıyorlarmış benim 7 hafta 6 günlük bebeğim ilk kez bugun iç çamaşırımda kurumus hafif bir kan lekesi gördüm gittim alttan muayne etti kanama yok dedi plasentadan olmuş olabilir herşey yolunda dedi çok şükür ama kan uyusmazlığı iğnesi yapılınca şüphe düştü doktorum 28 haftadan sonra demişti ben iğneyi bugun acilde oldum
Byzyldrmmm Elifttk aa bunu bilmiyordum 3 ay koruyuculuğu oldugunu son haftalarda yine yapabilirler o halde
Byzyldrmmm Zehraadnn çook teşekkürler kanama kaç gün sürdü acaba sizin benim böyle hafif kurumuş leke gibiydi devam etmesinden korkuyorum hiç bişey de demedi doktor plasentadan olabilir dedi sorunca
CansuErman Byzyldrmmm kanamaniz olduğu için yapmış banada doktorum kanaman olursa iğneyi hemen vurucaz olmazsa 28. Ci haftada yapicaz demişti
Zehraadnn Byzyldrmmm çok sürmedi peçeteye geldi 2 3 kere ama bana o iğneyi vurunca progestan yazdı doktor 1 2 gün iç sonra içme dedi . Yerleşme kanı olabilir veya daha önce içeride kalan kan olabilir demişti
Byzyldrmmm Zehraadnn bana hiç bir ilaç vermediler iğne yapıp gönderdiler bugun de biraz lekelenmem oldı insan korkuyor