Kızlar 2 gün önce işteydim akşam eve gelirken ağrım olmaya başladı ilk başta yoruldum felan dedim sonra baktım geçmiyor 11 kadar eşimi bekletim hastaneye geldim sancılarım çıktı 2 cm açıklığın var dediler yatırdılar devlete gelmiştim acile bügün öğlen ilk önce böyle çok baskı yaptı karnıma tualetr gittim küçük tualetimi yaptıktan sonra silerken jelimsi hafif kanli bi akıntım oldu bikere sadece sizce nişan olabilirimi ? Doğum başlarımı yoksa ben mi abartıyorum