Sara_xd kızlar ben 18 haftalık gebeyim ve belim arkadan ve karnımın aşağsında ağrı oluyo hep regl ağrısı gibi normal mi çok korkmaya başlıyorum
Ceviz6550 Sara_xd ay o bel ağrısı özellikle sol tarafim komple ağrıyor bitiriyor doktorum normal olduğunu söyledi destekli oturursam daha iyim
denizcatalbasoglu20 16 haftalık hamileyim bel ağrısından ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum doktorum normal diyor. Magnezyum kullanıyorum.
momguzide Rahim büyüdüğü için adet ağrısı gibi ağrı olması normalmiş canım. Bel ağrısı da normal. Magnezyuma devam🥲