Delidolu Kızlar çevremde Herkes Diyo kundakla 40 ı çıkana Kadar Bende kararSizim siz kundak kullaNiyomusunuz ?
snowglobe Delidolu Ne kadar saçma bi düşünce eski kafa bunlar derdim 😂 ama bi baktım ki bebek kundakta daha rahat ve mışıl mışıl uyuyo. 5 aya kadar kundak yaptım.
Beybun_29 Delidolu çok sıkı olmicak şekilde hafif kundak yapılsa daha iyi çünkü bebek hareket edince uyanıyor kendini uyandirio çok sıkı kundakta kemiği gelişime zararmis kundak yapmayanlarin bebeği çok huysuz oluyor annemlerin en iyi uyutma yöntemi kundakti bende yapcam bır iki ay
Melike_02 snowglobe ay bende öyle diyordum sonradan kundağın daha iyi olduğunu anladım artık kundak yapıyorum 😂
snowglobe Delidolu evet kundak kıyafeti almıştım. Eli kolu içinde rahat hareket ediyodu ama dışarı çıkaetıp yüzünü elleyip kendini uyandıramıyodı. Ama şuan çok pahalı olmuş.
RavenV Kollardan hafif kundak ayaklar kesinlikle sıkı olmayacak. Kalça çıkıklığına sebep olur. Onun dışında kundak çok yararlı bebeği anne karnında gibi güvende hissettirir.
Emine0619 Delidolu kesinlikle kundakla ben henüz doğum yapmadım ama ablam hep kundakladı bizde taş gibi olsun derler 😂
Angelipk Delidolu ben yapmam derdim çok sıkmadan istediği zaman haraket edebilecek şekilde iki çocuğumada yaptım daha rahat uyudular
Damlacaa Kollarini saracak sekilde ayaklari almadan kundakladim 3 aylik olana kadar uyurken hep yaptim. Uyku konusunda cok rahat ettirdi beni oglum. Ama kundagi birakmak zor oldu birazcik sadece 🥲 Simdi kizima hamileyim ondadaa yapicaam bi zararini gormedik öneririm
Delidolu Damlacaa sonra Kindaktan çıktıktan Sonrada Ellerinden korkarlar Bende Diyorum bastaN olmasa Korkmaz
sukran0046 Delidolu kundaklarsan uyuma süresi artıyor ilk bebegimde bende karsi cktm felan snra baktm eli kprdasa parmagı kıpırdasa uyanıyordu kundagın faydası oldu baya yani bi zararı yok eskiler yaparmış kime ne olmuş sanki kundaktan
LamiyaCetinkaya Delidolu ben oğlumu 10-15 gün kundaklamıştım belki daha çok. Özellikle uyurken çok uyandırıyordu kendini, aniden elleri havaya kalkıyordu korkmuş gibi, kundak sayesinde daha kaliteli uyumuştu. Bebeği sıkmadığınız sürece zararı yok bence