Selam kızlar 🥰 Bilmediğim için bir şey danışmak istiyorum. Hamilelilte salam,sosis, kokoreç vs yasak oldugu için yenmiyordu. Tabi kokoreç falan yedim ama salam sosise çok dikkat etmiştim. Mikrop vs açısından. Şuan bebeğim 2 ay 18 günlük ve hala dikkat ediyorum sütten geçer diye. Mesela hep doğumdan çıkayım 1 kova midye yiyeceğim diyordum. Tabi yapamadım 🫢 Bu durum hamilelikten sonra da geçerli mi? Toksoplazma diyorlardı sanırım. Emzirirken de olabiliyor mu? Bilginiz var mı? Daha doktorumuza girmemize olduğu ıcın bi sizlere de danışmak istedim