Efnan3443 Kızlar sizde hareketleru ne durumda benim bebişin sanki hareketleri sanki azaldı normalde hissederim ama bu aralar durgun gibi bu normalmi karnımda çok sertleşiyor bu durumu yaşayan varmı neden böyle oldu
Cceylann01 Efnan3443 ayni haftadayiz sertleşme arada oluyor ama sabah ve aksam yatarken cok hareketli
mirooo Efnan3443 bu haftalarda aynısı oluyo sanırım benimde öyle eskiden karnımı hareket ettirir, daha sert vuruşlar hissederdim şimdi başlardaki gibi hissediyorum daha hafif, bir de idrar torbama baskı hissediyorum şu sıra acaba döndümü naptı😅
fayting Efnan3443 offff aynısı ben ya 🥲 bugün bi kasıldı sabah uyandığımda 10 dk hareket etmeden kaldı karnım sert. Bugün o olaydan sonra hareketleri de az sanki zar zor kımıldıyor
HilalveEfem Efnan3443 bende bugün 32.haftaya girdim iki gündür aynı hareketleri azaldı ve sertleşme var yarın doktoruma soracağım takipte kalıp bilgi verebilirim ☺️
Efnan3443 Cceylann01 Ya benimde normalde akşam yatıgımda falan çok hareketli oluyor bu aralar az aza hisedemiyorum korktum biraz
Efnan3443 Cceylann01 Hiç aç kalmıyorum desem her saat başı açıkıyorum her saat başı yemek yiyorum çikolata kahve falan çok tüketiyorum inşallah hareketleri düzelir ya
Efnan3443 mirooo Aynen bendede öyle bendede orda baskı hissediyorum catı ağrısı da olmaya başladı bende sendede catı ağrısı oluyormu
mirooo Efnan3443 peki seninde Çamaşırında ıslaklık oluyormu ya ben iki üç gündür bu sorunu yaşıyorum acaba diyorum farketmeden idrarmı kaçıyor veya allah korusun bebek sıvısı bazen sızıntı seklinde gelebiliyormus o yüzden mi böyle oluyor korktum açıkcası
Efnan3443 mirooo Aynen oluyor bendede ama sızıntı falan değildir sıkışık olduğumda en çok oluyor öksürdüğümde falan bı anda geliyor oda su değildir ya heralde idarardır bebekte aşağı Baskı yapınca oluyor galiba
Yagizinannesi_ mirooo Bu bende de var enfeksiyon kynaklı olabilir mi haftaya randevum var suyunu sorucam inş öyle birşey değildir
mirooo Yagizinannesi_ bende de bi ara enfeksiyon vardı toz kullanmıştım şase, acaba dedim arttı mı o yüzden mi bu kadar sık çıkıyorum ve çamaşırımda ıslaklık oluyor doktoruma yazdım bakalım ne diyecek
Efnan3443 HilalveEfem Olur valla banada bilgi ver benim haftaya salı bı hafta var daha sen gitikten sonra bize haber verirsin
HilalveEfem Efnan3443 yarın yazarım doktordan sonra hayırlısıyla hızlı hızlı zaman geçip kucağımıza bı alsak 😄
Efnan3443 HilalveEfem Hee yaa zaman gecsinde kucagıma alayım diye artık sabırsızlanıyorum inşallah sağlıkla kucagımıza alalım şimdi temizlik yapıyorum sonra sadece çantayı hazırlamak kalacak sende durumlar nasıl temizlik falan bittimi
Gizemleyim Efnan3443 32. Haftadan sonra yeri daraldığı için hareketlerinin azalmasının normal olduğunu söylüyor doktorlar. Bizde 32yiz çok sertleşiyor çoğu kişide yaşıyor normaldir 🙂🫂
HilalveEfem Efnan3443 benim 6.aydan itibaren yatak istirahati erken doğum riskinden vardı sağolsun annem koşturuyor hep çantalarımiz her şeyimiz hazır temizliği de bitirdi sadece kızımız biraz daha dursun diye dua etmek kaldı bize o yüzden diyorum ya zaman çok hızlı geçsin bı an önce kucağımıza sağlıkla alalım 😇😄