tubik_ Kızlar 12+4’üz doktordan geldim şimdi. Protestan a devam et bebek yüzde 70 erkek dedi. Folik asitli kesip başka takviyeler verdi siz de durumlar nedir.
Zbdy_27 tubik_ 12+6 yım bende doktor erkeğe benziyor dedi bana da bişey sorabilir miyim göğüslerin ağrıyor mu benim çok fazla ağrıyor ve kaşınıyor siz de de var mı bu durum
Gmzesr tubik_ Bnde 12+3’m cinsiyet öğrenemedik farklı sıkıntılar çıktı cinsiyeti önemsemedik bile Allah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏻 cinsiyet çok önemsizmiş
Meliha09 tubik_ ay bende şu an 12 haftalığım erkeğe benziyor dedi doktorum aynı şekil merak ettim öğrendiniz mi acaba cinsiyeti
Zbdy_27 Gmzesr rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin rabbim ne sıkıntınız varsa yardım etsin inşallah ❣️
Ulumoon92 Pregnom ve microbon K vitaminlerini şiddetle önerdi Bizde folik asiti kestik, fetal dna ile erkek olduğunu ve sağlıklı olduğunu öğrendik çok şükür
eylulus tubik_ ben de ayni sekilde omega vs olan takviye verdi onun da icinde folik asit b vitaminleri demir iyot her sey var diger ictigim folik asiti kesti ve 17.hafta kontrolune cagirdi sonra🌸