Ezgisnl Kızlar merhaba şuan 7 haftalık hamileyim geçen Perşembe doktora gitmiştim 6+2 idi ama ulturason fotoğrafında 5+5 yazıyordu normal mi 6 Kasım son adet tarihim
Elif28 Ezgisnl benimde normalde 12 haftalık ama 11 haftadayım ultrasona göre. Doktoruma sordum hiç bir problem yok dedi ilerleyen aylarda sorun olmuyormuş canım. Yüzde doksan bizim.gibi olanlarda geç döllenme oluyormus :)
Buglembetul Ezgisnl benimde öyle canım adet tarihine göre 19 haftalığım ama ultrasona göre 18 haftalık ilerliyorum geç döllenmeden dolayı oluyor canım
Ezgisnl momyyy aynen öyle canım bide ilk Gebeliğim bişey de bilmeyince insan daha çok kuruyor kafasında