Elfmstfa Selam kızlar ben saçıma ombre yaptırıyorum genelde ama diplerimi hiç boyatmıyorum. Hamilelik sürecinde yine ombre yaptırmamın bir sakıncası olur mu acaba 🤔
mirooo Elfmstfa 30. Haftamda ombre yaptırdım üstünden bir hafta geçti bir sıkıntı yaşamadım inşallah bebişimede bir şey olmamıştır
Kedilibebekli Ben ilk çocuğumda boyattım hem de dipten bir şey olmadı. İlk üç ay olmaması daha iyi. Ondan sonra havalandırarak yapabilirsiniz.
Arzuanne Açıcı olmadan olsa daha iyi diye biliyorum bende bir kaç kez boyadım bir şey yok şuan ilk 3 ay boyamadım