seerappp bizimde 14,19 Nisan olarak görünüyor Şuan bakalım inşallah zamanında gelir küçük hanım bizimde dündü kontrolümüz Allaha şükür herşey normal 34.hafta için çağırdı kontrole nette bağlanıcaz artık sonra kontrollar bir haftada bir olucakmış bakalım sağlıkla gelsinler bebişler inşallah 🩷🩵🪽