_ruyaninannesi_ Songul_52 benim doktor haftan geçiyor Ankara yönlendirdi bnde ertesi gün gideriz diye kararlaştırdık gece doğum sancım tutu
Songul_52 _ruyaninannesi_ nst de falan sancınız çıkmışmıydı yada doktor kontrollünde bebek kanala girmişmiydi yoksa herşeyi normalmiydi
_ruyaninannesi_ Songul_52 herşey normal di nstde sancı falan yoktu bebek pozisyon almıştı ama kanalda mıydı bilmiyorum ultrason a almadı 40 haftadan sonra olcmuyomus cihazi