sevdenuur Sonunda bizede nasip oldu dogum hikayemizi paylaşmak 😊😊 cok sukur. Gelelim hikayemize 22 aralik gecesi saat üç gibi lavoba gitme isteyle uyandim, sonra normalden farkli olarak idrarimla birlikte yapiskan bi sivinin geldigini fark ettim peceteyle silerken sonrasinda hafif pembe li leke geldi ve arkasindan once hafif olup sonra siklasip agirlasan agrilar eklendi hersey bi anda oldu cok sasirdim panikledim ne yapacagimi sasirdim ki, aslinda kendimi hazirladigimi dusunuyordum ama oyle degilmis meger, her gece artik acaba bu gece gelirmi acaba gercek mi yalanci sancimi ay agri saplandi ay sanki bu akinti biraz farkli nisanmi bu ? diye dusunurken iste o gece bekledigim gece kavuşma gecemiz olmustu pasamla mis kokulumla... sabredip sancimi evde cekmeyi istemistim hep ,istedigim gibide oldu cok sukur 5 saat sancimi evde cekebildigim kadar cektim artik dayanilmaz oldugunda agrilar doktorumuzuda arayarak 8 gibi hastaneye gectik ve yatis islemlerimiz yapildi hemen beni muayne etti ebemiz acikligim 7 cm ulasmisidi bile , cok beklemeden aciklik tama ulasinca doktorumuz geldi ve hemen iki ikinmada mis kokuluma muhammed alime kavuştum . Cok tedrgindim acaba normal yapalicekmiyim diye cok sukur normal oldu hersey..rabbim cok cok yardim ediyor , yeterki isteyin, sabredin, dayaninn kendinize guvenin rabbim herkeze hayirli dogumlar nasip etsin biraz uzun oldu kusura bakmayin ..
Cns_mry sevdenuur gözün aydın canım. ALLAh analı babalı buyutmeyı nasıp etsın inş. Kaçincı haftanda geldı 😊😊
Sarella sevdenuur maşallah sancınızı evde çekmeniz çok iyi olmuş 👏🏻👏🏻👏🏻 bizde Muhammed Ali’mizi bekliyoruz 40 hafta olduk inşallah bizimde güzel geçer 🤲🏻💐